Pirmdien, 4.augustā, Daugavpils novada domē notika preses konference, kuras gaitā portāla Gorod.lv korespondents uzdeva lasītāja, kurš vērsās mūsu redakcijā, jautājumu, proti, vai pašvaldība var regulēt to zemnieku darbības, kuri veicina lauku ceļu stāvokļa pasliktināšanos.
Aptuveni puse no Latvijas ceļiem un tiltiem ir sliktā stāvoklī, taču septiņu gadu periodā ir plānots tos salabot, intervijā portālam Mixnews.lv atzina satiksmes ministrs Anrijs Matīss.
Lielbritānijas valdība pauž satraukumu par valsts ceļu stāvokli. Kā ziņo izdevums Daily Mail, 2013. gadā pēc bojājumu kompensācijām, kuri tika gūti ceļu bedru dēļ, vērsās teju 40 tūkst. iedzīvotāju, kas sastāda gandrīz par piektdaļu vairāk nekā gadu iepriekš.
Aprīļa sākumā biedrības „Latvijas Ceļu būvētājs” priekšsēdētājs Andris Bērziņš ierosināja Saeimas deputātiem pabraukāt pa valsts autoceļiem, lai personīgi novērtētu to stāvokli.
Uz Neatkarīgās jautājumiem atbild satiksmes ministrs Anrijs Matīss.
Braukšanas apstākļi pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem ir apmierinoši.Vietām līst, Kurzemē un Vidzemē vietām migla. Gaisa temperatūra no +1ºC līdz +4ºC, informē VAS "Latvijas Valsts ceļi".
Maz ir to šoseju, kas visā garumā būtu labā vai ļoti labā stāvoklī, liecina valsts autoceļu karte. Kopumā tikai 33% no galvenajiem autoceļiem varētu saņemt šādu vērtējumu. Taču šogad situācija neuzlabosies – ceļu remonts lielākoties aprobežosies ar bedrīšu lāpīšanu.
3% Latvijas iedzīvotāju tomēr domā, ka autoceļi Latvijā ir labā stāvoklī, liecina telekanāla LNT raidījuma "900 sekundes" un socioloģisko pētījumu uzņēmuma TNS kopīgi rīkotā aptauja.